U všech zákazníků:
Objednávka opravy putuje po celou dobu s opravovaným dílem. Vyplněná objednávka usnadňuje opravu a celou ji zrychluje – technik má okamžitě po ruce veškeré informace.
Objednávka též zamezuje možným pochybením jako například v případě odlišnosti fakturační a dodací adresy a nebo pokud je zákazník plátcem DPH.
V případě nedodání vyplněné a podepsané Objednávky opravy zákazníkem si vyhrazujeme právo opravu odmítnout.
U firemních zákazníků – plátců DPH:
Je naprosto nezbytné, aby na Objednávce opravy byla fakturační adresa uvedena přesně tak, jak je registrována u příslušného finančního úřadu. Dle platné německé legislativy je třeba DIČ a adresu plátce DPH ověřit a pokud nebude přesně souhlasit, není možné vystavit fakturu bez DPH! Podpisem rovněž potvrzujete, že souhlasíte s vytvořením faktury na vaše DIČ a adresu za budoucí plnění. Bez správně vyplněné Objednávky opravy není možná (a to bez vyjímek) fakturace bez DPH! Vaši registrovanou adresu si můžete ověřit zadáním DIČ ZDE (registr plátců DPH Ministerstva financí ČR ze kterého čerpá databáze německého finančního úřadu).
Zpět k formulářům zde