Pro zaslání jednotky k nám existují 2 možnosti:
- na naší českou adresu, tj. PO BOX u České pošty v Hrádku nad Nisou:
Glaubitz GmbH, PO BOX 30, Nádražní 420, 463 34 Hrádek nad Nisou (pouze s Českou poštou)
- na naší německou adresu, tzn. na adresu našeho sídla:
Glaubitz GmbH & Co. KG, Görlitzer Straße 53, 02763 Zittau, Německo
Adresy naleznete rovněž v Kontaktu. Pro nás jsou obě adresy rovnocenné (obě jsou naše, balíky přicházejí přímo k nám).
Proč PO BOX? Jsme německá firma sídlící hned za českými hranicemi. Prostřednictvím PO BOXu vycházíme vstříc českým zákazníkům – jednotku posílají přímo k nám, ale přitom za ceny a s rychlostí jako po České republice. Zaslání tímto způsobem zpravidla trvá 1-2 pracovní dny. Balík na PO Box je ovšem možné zaslat pouze s Českou poštou. Přijetí zásilky od jiné dopravní služby bude Českou poštou bohužel odmítnuto.
Slovenským zákazníkům doporučujeme jednotku zaslat přímo k nám do Německa, popř. je rovněž možné zaslat na českou adresu, ale pouze v případě, že je balík zasílán prostřednictvím Slovenské pošty.
Jak jednotku správně zabalit se dozvíte zde.
Osobní odevzdání u nás
Jednotky je rovněž možné odevzdat na naší adrese Görlitzer Straße 53, 02763 Zittau. Doporučujeme s sebou vzít již vyplněnou Objednávku opravy, která celé odevzdání zrychlí. Pokud preferujete komunikaci v čestině, je zpravidla možné v pracovní dny od 8 do 16 hodin, doporučujeme ovšem nejprve ověřit na naší hotline. V Hrádku nad Nisou se jedná pouze o PO Box, na této adrese odevzdání možné není!
I zde platí stejná pravidla pro pozdější fakturaci bez DPH: na objednávce opravy musí být správně vyplněná fakturační adresa (jak je registrovaná u FÚ) a platné DIČ (jehož platnost a k němu patřící adresu musíme ověřit a ověření zdokumentovat).
Potvrzení o přijetí zásilky
V případě, že nezapomenete vyplnit do Objednávky opravy Vaší platnou e-mailovou adresu, obdržíte od nás potvrzení e-mailem o založení Vaší zakázky. Prosíme o čitelné vyplnění platné e-mailové adresy.
Jak jednotky zasíláme zpět zákazníkům se dozvíte zde.