Vystavení faktury, platba, zaslání zpět
Standardně zasíláme na dobírku s Českou poštou v rámci služby balík Do ruky. Ta má především výhodu v rychlosti (jakmile je jednotka opravena, odchází ještě týž den k zákazníkovi). V naprosté většině je taková zásilka doručena zákazníkovi následující pracovní den od odeslání. Česká pošta Vás o přibližném času dodání informuje předem za pomocí SMS a e-mailu (pokud jsou nám tyto kontaktní údaje známé).
Po ukončení zákazky, tedy vystavení faktury a zabalení jednotky od nás obdržíte e-mail s informací o výsledku oprava, způsbodu dodání a platby, komentářem technika, dobírkovou částkou a číslem pro sledování Vaší zásilky.
Balení obsahuje kromě jednotky originál faktrury a Protokol o opravě, kde nalezete výsledek opravy a komentář zodpovědného technika. Faktura současně slouží jako doklad při uplatňování záruky.
Další možnosti platby jsou: platba předem (na český nebo německý účet) a PayPal. U těchto způsobů plateb, především pak u převodu z účtu na účet je třeba počítat s určitým zpožděním (jednotku bohužel můžeme odeslat až po přijetí platby na náš účet). Platba kartou je možná pouze při osobním vyzvednutí jednotky u nás. Pokud si přejete platit jiným způsobem než dobírkou, informute nás o tom při zaslání jednotky do opravy.
V případě, že jste registrovaný plátce DPH a dodáte nám platné DIČ s platnou adresou pod kterou je firma registrována u finančního úřadu, budeme po Vás požadavat pouze částku bez DPH 19 %. (Pozor: to není možné bez řádně vyplněné a podepsané Objednávky opravy!).
Více o zaslání zpět a vyzvednutí jednotky u nás zde.