Jelikož ve většině případů potřebujeme pro přezkoušení Vaší řídící jednotky motoru příslušné součásti imobilizéru, rádi bychom na tomto místě provedli krátké představení existujících sytémů. Pro identifikaci prosím použijte následující obrázky. Momentálně pracujeme i na kompletním přehledu umístění jednotlivých částí ve vozidle.
Pokud máte dotazy, neváhejte nás kontaktovat za pomocí našeho kontaktního formuláře nebo nám pošlete email na [email protected] .
Důležité:
Při chybovém hlášení Start Error na display Vašeho Mercedesu bezpodmínečně potřebujeme řídící jednotku motoru + imobilizér a jeden klíč od vozidla!
Imobilizér Siemens
Použito ve starších vozech C-Klasse (typ 220) a E-Klase (typ 210).
Dále použito též téměř ve všech modelech A třídy (typ 168).
Tento systém je typický pro užitková vozidla. Téměř výhradně použit u vozidel typu Sprinter a Vito. Jedná se o imobilizér bez dalších dodatečných funkcí jako např. dálkové ovládání.
Použito ve všech osobních vozidlech následujících řad od roku 1998: C-Klasse (též CLK), E-Klasse, S-Klasse (též SL a SLK) a v některých modelech řady Sprinter. Hlavní komponent je elektronická spínací skříňka (EZS) přes kterou probíhá i povolení ke startu elektroniky vozu.